Hej Mina Vänner! STUDENT!!

ÅÅH vilka underbara dagar jag har haft här på slutet. Jag har firat bal och student och allt möjligt. Det är så mycket blandade känslor just nu. Samtidigt som jag alltid ogillat min klass och har haft mina jobbiga dar med dem så känns det som om vi ändå hör ihop. Alla har varit så snälla mot varandra nu på slutet i och med att det är student men jag tror inte jag skall luras av det. Jag ville bli fri från dem och jag är det nu. Jag vill inte ha med dem att göra. Igår hade vi en "efterfest" dagen efter studenten hos en person från klassen och jag fick höra från en släkting att jag gått upp i vikt sen förra året, jo jag vet... Tänkte jag. Och mitt humör gick från 100 till 0 på mindre än en minut. Jag tänkte isolera mig som jag alltid gör när jag går upp i vikt. Jag tänkte stanna hemma men jag bytte genast tankebana. Det blir inte bättre av att jag sitter hemma och är ledsen. Därför bestämde jag mig för att ta mig dit och visst var det ändå trevligt:) Jag stannade inte länge men tillräckligt länge för att iallafall känna att jag finns och att jag har personer att umgås med.

Vi badade i Poseidon, tradition i Gbg.



PS. inte vi på bilden. Tagen från nätet.


Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

OOOH GRATTIS! balen är underbar och jag längtar tills jag tar studenten nu, som sker på TORSDAG!!! oh hoppas du hade en underbar dag! kram

2010-06-05 @ 19:47:42
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0