Naturdiet

Imorgon börjar jag med naturdiet:)
Varför??
Jo, för nu är det akut. Jag vill till utlandet under julimånad och för detta måste jag bli av med ett x-antal extra kilon. Och när jag är utomlands med släkten går jag ner i vikt utan att tänka på det och därför kommer jag inte gå upp det jag gått ner under dessa 2 veckor heller. Mitt mål är att väga 75 kg 1 augusti. jag hoppas hoppas hoppas denna viktnedgången håller denna gång!! Jag skäms SÅ!

vägde mig nyss efter frukost, med full mage, och vägde 85,2 kg. Alltså kanske jag väger 84 på tom mage. Det kanske inte ligger så risigt till trots allt:) Åh vad jag hoppas, bönar och ber för att lyckas gå ner cirka 10 kg på 1,5 månad:) det blir 1,5 kg per vecka. Inte omöjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0