Välkomna mina vänner!

Nu är det dags

Nu är det dags, tiden har kommit. Mitt liv har fått en annan skepnad än jag var van vid. Det var inte så här jag levde förr. Eller tja.. jag levde ju faktiskt förr, det gör jag inte nu. Jag var lycklig då. Jag är inte lycklig nu. Jag vill leva, därav namnet på bloggen "levamittliv". Jag lever inte längre utan jag vill leva mitt liv och det NU. Mitt liv är monotont. Det är tråkigt. Jag gör det som krävs av mig, det som behövs. Jag är en högpresterande person som lätt kan få prestationsångest. Jag orkar inte leva längre. Nej, jag vill inte begå självmord. Aldrig! Jag orkar bara inte leva längre, jag orkar ingenting överhuvudtaget. Jag orkar inte ens sitta vid datorn, jag orkar inte läsa en bok och jag orkar inte gå till frisören. Jag gör det jag måste. Jag måste gå till skolan och det gör jag. Jag kämpar för bra betyg och tar nu studenten om en vecka. Jag är klar, jag har fått mina fina betyg... ja, det har jag.
Men... till vilket pris?

Jag tror jag har blivit deprimerad. Det är dags att ta sig ur den här svackan och det nu!



Jag skall bli frisk likt detta friska vatten på bilden. Jag vill vara luft,  eller en fågel i luften, kunna flyga däremellan molnen och känna mig fri från bekymmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0